„W KRAINIE ALICJI” to magiczne miejsce na nocleg w Nałęczowie, gdzie odnajdziesz świat ciszy, wytchnienia i snu. Wszystkich Gości, którzy przekroczą nasze progi czeka niezapomniany pobyt w krainie marzeń. Pagórki i wąwozy Nałęczowa, tworzą klimat idealny do aktywnego wypoczynku, szczególnie do przejażdżek na rowerach (wypożyczalnia na terenie hotelu) Po dniu wdychania świeżego i czystego powietrza możesz oddać się relaksowi na naszym BASENIE z atrakcjami wodnymi i łaźnia parowo-rumiankową.W zakamarkach ogrodu zaszyjesz się z książką lub jak Alicja wpadniesz w drzemkę do króliczej nory. W restauracji czekają na Ciebie potrawy zarówno tradycyjnej kuchni polskiej, jak również specjały kuchni wellnesowej. Zapewnimy Ci magiczne chwile w Wellness & SPA, gdzie zadbamy o Twoje ciało i umysł dzięki szerokiej ofercie rytuałów i ceremonii. Na koniec zapraszamy do przytulnych pokoi otulonych zapachem róży i lawendy, aby odzyskać dobry SEN.
To wszystko w jednym miejscu – „W KRAINIE ALICJI” w Nałęczowie. Atrakcje w obiekcie: Bogata oferta rytuałów Wellness & Spa Salon relaksu (sauna fińska i jakuzzi) Sauna ogrodowa (ruska bania) Chata solna z tężnią Wypożyczalnia rowerów i kijków Nordic Walking Piękny ogród do relaksuWilla dysponuje 80 miejscami noclegowymi, w pokojach 2-, 3-osobowych oraz apartamentach.
Każdy z pokoi wyposażony jest w łazienkę z prysznicem, radio, telewizor, i bezprzewodowy internet.
Zmotoryzowani goście mogą pozostawić swoje samochody na dużym i bezpiecznym parkingu (bezpłatny, również BUS)
W obiekcie znajduje się restauracja, w której kuchnia przygotuje dla Państwa ulubione dania.-
Dojazd
Kontakt
Profile
Informacje
Udogodnienia
Pokoje
Cechy Obiektu
- łazienka w każdym pokoju
- TV w pokoju
- plac zabaw
- basen
- SPA
Podziel się
Dodatkowe działania podjęte przez obiekt podczas funkcjonowania w czasie pandemii COVID-19:
RECEPCJA
- Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego Gościa. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych przyjęcie Gościa będzie niemożliwe. Procedura może zostać powtórzona – decyduje pracownik recepcji.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla każdej osoby wchodzącej na teren obiektu.
- Stosowanie przez pracowników obsługi recepcji maseczek i rękawiczek.
- Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce.
- Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji.
- Systematyczna dezynfekcja powierzchni lady i stołu recepcyjnego, klamek, drzwi, poręczy, terminali, kas, kluczy do pokoi, krzeseł, foteli itp. w lobby obiektu.
- Informowanie Gości o wprowadzeniu procedur obowiązujących w obiekcie (wręczanie procedur bezpieczeństwa, których przyjęcie do wiadomości i stosowanie musi być potwierdzone podpisem na karcie meldunkowej).
- Bezwzględny zakaz przebywania na terenie obiektu osób niezameldowanych.
POKOJE
- Dezynfekcja urządzeń, mebli, klamek, drzwi, armatury, wietrzenie pokoju.
- Stosowanie przez personel sprzątający maseczek i rękawiczek.
- Obowiązkowe ozonowanie każdego opuszczonego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego.
- Mycie rąk (min.3min.) przez Gości przed wyjściem z pokoju.
- Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju osób niezameldowanych.
RESTAURACJA
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla każdej osoby wchodzącej do Restauracji
- Stosowanie przez pracowników obsługi restauracji maseczek i rękawiczek.
- Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami/krzesłami w restauracji i na tarasie.
- Systematyczna dezynfekcja stołów, krzeseł, tac, kart menu itp.
- Ograniczenie ilości osób przebywających jednorazowo na terenie restauracji i tarasu. Przyjmowanie wcześniejszych rezerwacji lub indywidualne ustalenie godzin obsługi poszczególnych Gości.
- Rezygnacja z bufetów samoobsługowych. Wszystkie posiłki (śniadania, obiady, kolacje itp.) są serwowane do stolika.
POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
- Szczegółowa dezynfekcja toalet ogólnodostępnych w obiekcie, zapewnienie mydła antybakteryjnego do dezynfekcji rąk.
- Sala fitness – Limit osób ćwiczących w tym samym czasie do 4 osób. Systematyczna dezynfekcja urządzeń znajdujących się na Sali.
- Basen – Limit osób przebywających na terenie basenu w tym samym czasie do 12 osób (wliczając dzieci). Obowiązkowy prysznic z użyciem mydła antybakteryjnego dla wszystkich wchodzących na basen. Systematyczna dezynfekcja pomieszczeń i urządzeń basenowych (łaźnia, toalety, szatnie, przebieralnie, leżaki, poduszki, podłogi itp.)
- Bezwzględny zakaz przebywania na terenie basenu osób niezameldowanych.
WELLNESS & SPA
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla każdej osoby wchodzącej do strefy wellness.
- Wprowadzenie ograniczeń ilości osób korzystających z zabiegów.
- Umówieni na zabiegi Goście przychodzą punktualnie na wyznaczaną godzinę, aby unikać kontaktu z osobami wychodzącymi z zabiegów.
- Każdorazowa dezynfekcja blatów, łózek, foteli, urządzeń itp. po wyjściu Gościa przed przyjęciem kolejnego. Stosowanie jednorazowych produktów przy zabiegach (podkłady, myjki, opaski, czepki)
- Stosowanie przez pracowników obsługi wellness & spa maseczek.
- Systematyczna dezynfekcja pomieszczeń, sprzętów, kosmetyków.
PRACOWNICY
- Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzenie, w której może nastąpić kontakt z Gościem.
- Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczegółowych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO (monity dla personelu w przestrzeniach wspólnych pracowników)
- Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu do pracy każdego pracownika. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
- Wprowadzenie dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
OGÓLNE
- Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności
- Stosowanie zaleceń wg wymogów GIS i WHO
- Systematyczna kontrola realizacji Zasad Dobrych Praktyk przez kadrę zarządzającą.
Brak wpisów
Niestety, nie znaleziono żadnych wpisów. Dostosuj kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.
Google Map niezaładowana
Niestety, nie można załadować Google Maps API.