PolskiEnglishDeutschРусский
PolskiEnglishDeutschРусский

Szkolenie „Kraina Lessowych Wąwozów – razem lub wcale!”

Lokalna Organizacja Turystyczna “Kraina Lessowych Wąwozów” zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniu nt. Promocja Certyfikowanych Usług i Produktów Polskiej Marki Turystycznej Krainy Lessowych Wąwozów – „Kraina Lessowych Wąwozów – razem lub wcale!”

Szkolenie odbędzie się w dniu 25 listopada 2021 roku o godz. 10.00 Nałęczowskim Ośrodku Kultury ul. Lipowa 6, Nałęczów. Szkolenie będzie elementem realizacji projektu „Podniesienie kompetencji kadr turystycznych Krainy Lessowych Wąwozów poprzez wdrożenie certyfikacji produktów i usług jako systemu zarządzania sieciowego”. Projekt dofinansowany jest przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii.
Czas trwania: 4 godz.
1. Sesja inspiracyjna: dlaczego marka terytorialna tylko razem? Przegląd przykładów zarządzania marką turystyczną z Polski i ze świata.
2. Dyskusja moderowana: bariery i przeszkody w skutecznym wykorzystaniu Polskiej Marki Turystycznej KLW do promocji obszaru turystycznego oraz oferty turystycznej
3. Warsztat w grupach – opracowanie kluczowych działań wdrożeniowych w zakresie Promocji Certyfikowanych Usług i Produktów Polskiej Marki Turystycznej Krainy Lessowych Wąwozów
4. Podsumowanie i wnioski

Prowadzący:
dr Jarosław Górski – specjalizuje się w marketingu miejsc i konkurencyjności obszarów terytorialnych. Jest współzałożycielem i członkiem zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. Wykłada na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Pełni rolę doradcy sektorowego w Związku Miast Polskich. Od 16 lat prowadzi działalność badawczą i konsultingową dotyczącą rozwoju jednostek samorządu terytorialnego. Jest współautorem kilkudziesięciu strategii, analiz, projektów szkoleniowych w zakresie brandingu, promocji oraz rozwoju oferty polskich miast i regionów.
Adam Mikołajczyk – konsultant i trener z ponad 20-letnim stażem. Brał udział w kilkudziesięciu projektach doradczych w obszarze marketingu, komunikacji, budowania marki oraz wspierania rozwoju organizacji, instytucji i jednostek samorządu terytorialnego. Szkolił m.in. dla Oxford Union Center na Oxfordzie oraz dla City Nation Place Conference w Londynie. Współtwórca strategii marek terytorialnych, strategii marketingowych i strategii rozwoju turystyki dla JST w Polsce i za granicą, m.in. dla Warszawy, Krakowa, Gdańska, Województwa Małopolskiego, Łódzkiego oraz Gruzji. Jest współzałożycielem i prezesem zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. Pełni rolę doradcy miast w Związku Miast Polskich.

Proszę o zgłoszenie udziału w spotkaniu na adres info@kraina.org.pl.

Dofinansowanie zadania publicznego ze środków Ministerstwa Rozwoju, Pracy  i Technologii zgodnie z zawartą

Umową nr III/21/P/63003/2820/21/DT z dnia 15.04.2021

 

Podziel się z innymi:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on skype
Share on email

Logowanie